Om Os

For at imødekomme det øgede kvalitetskrav og for at forsvare vores position på et konkurrencepræget marked, har vi udviklet følgende retningslinjer:

 

1) Strategiske partnerskab: Vi stræber efter et strategisk partnerskab med hotel kunder.

2) Træning: At opretholde ensartet høj kvalitet og service.

3) Uanmeldt kontrol: Foruden daglig kontrol af vores inspektører, gennemfører vi uanmeldte inspektioner.

4) Kvalitetsstyring: Alle kunder vil blive forsynet med en tilpasset arbejdsplan. I samarbejde med housekeeping vil arbejdsplanen være færdigskrevet, og der vil være beskrevet standarter indenfor værelse rengøring. Ydermere vil arbejdsplanen blive brugt til træning.

5) Kunderelation: Kundeservice er vores primære fokus. Vores Account manager vil besøge hvert hotel mindst en gang om ugen.

6) Miljøbeskyttelse: Produkter, der anvendes til rengøring er miljøvenlige.

Vores Mål

Housekeeping

Frisk duft
Fuldstændighed
Funktionalitet – Værelser klar til at flytte ind!
Renlighed / Hygiejne
Pænheden / Harmony

Det overordnede mål er renlighed i alle værelser. Men vi som hotel rengøringsleverandør vil gerne sørge for med værelser klar til at flytte ind, helst uden at blive kontrolleret igen. Derfor er det nødvendigt, at leverancerne er fuldstændige og i orden. Værelset bør være i en udmærket stand og alt i værelset bør kombineres i harmoni. På et hotel rum skal tilgængelighed være et stort aspekt, men det bør også være imødekommende. Desuden skal elektriske udstyr bør være klar til brug. Med et værelse, der opfylder disse standarder vil gæster være trygge og glade.

“ALTID levere hvad vi lover”