Kvalitetspolitik

DSK Rengøring leverer kundetilpassede serviceydelser og forretningsgrundlaget realiseres ved at:

  • Kundens behov, krav og forventninger opfyldes, fordi arbejdet udføres i overensstemmelse med de indgåede aftaler.
  • En løbende evaluering mellem leverandør og samarbejdspartner der sikrer 100 % kunde tilfredshed.
  • Udfører serviceydelser med produkter, der belaster miljøet mindst muligt.
  • Effektiviserer metoder, produkter samt materialer i takt med teknologien.
  • Kvalitetsbevidstheden hos medarbejderne vedligeholdes og styrkes gennem hensigtsmæssig uddannelse og træning.
  • Medarbejdernes ansvarlighed og opretholdelse af kvalitetsmål i det daglige arbejde fastholdes.
  • Medarbejderne er motiverede og trives på deres arbejdsplads.
  • Et velfungerende samarbejde med virksomhedens kontaktperson for at sikre den rette kvalitet og levering.
  • Ingen kunde må mistes som følge af reklamationer.
  • Forebygge fejl i alle funktioner, så der på alle niveauer skabes forudsætninger for kvalitetsbevidst arbejde.

DSK Rengøring hovedformål:

ALTID levere hvad vi lover / aftaler, til vores kunders FULDE tilfredshed.