Kvalitetspolitik
DSK Rengøring leverer kundetilpassede serviceydelser og forretningsgrundlaget realiseres ved at:
- Kundens behov, krav og forventninger opfyldes, fordi arbejdet udføres i overensstemmelse med de indgåede aftaler.
- En løbende evaluering mellem leverandør og samarbejdspartner der sikrer 100 % kunde tilfredshed.
- Udfører serviceydelser med produkter, der belaster miljøet mindst muligt.
- Effektiviserer metoder, produkter samt materialer i takt med teknologien.
- Kvalitetsbevidstheden hos medarbejderne vedligeholdes og styrkes gennem hensigtsmæssig uddannelse og træning.
- Medarbejdernes ansvarlighed og opretholdelse af kvalitetsmål i det daglige arbejde fastholdes.
- Medarbejderne er motiverede og trives på deres arbejdsplads.
- Et velfungerende samarbejde med virksomhedens kontaktperson for at sikre den rette kvalitet og levering.
- Ingen kunde må mistes som følge af reklamationer.
- Forebygge fejl i alle funktioner, så der på alle niveauer skabes forudsætninger for kvalitetsbevidst arbejde.
DSK Rengøring hovedformål:
ALTID levere hvad vi lover / aftaler, til vores kunders FULDE tilfredshed.